Prekių grąžinimas.
5.1. Pirkėjas, ne dėl kokybės problemų, o dėl asmeninių priežasčių norėdamas grąžinti prekę ir atgauti pinigus, įsipareigoja pats savo lėšomis grąžinti prekę pardavėjo nurodytu adresu per 14 dienų skaičiuojant nuo užsakymo dienos.
5.2. Pirkėjas, ne dėl kokybės problemų, o dėl asmeninių priežasčių norėdamas pakeisti įsigytą prekę į kitą, įsipareigoja pats savo lėšomis grąžinti prekę pardavėjo nurodytu adresu ir apmokėti kitos prekės siuntimo išlaidas bei esant poreikiui sumokėti skirtumą tarp pradinės ir brangesnės prekės. Jei prekė pigesnė, pardavėjas įsipareigoja grąžinti prekių verčių skirtumą į pirkėjo nurodytą banko sąskaitą.
5.3. Pirkėjas, gavęs prekę ir pastebėjęs, jog ši yra pažeista, nešvari, netinkamos kokybės, nedelsiant per 2 darbo dienas turi pranešti apie tai pardavėjui el. paštu. Pardavėjas įsipareigoja padengti grąžinimo išlaidas tų prekių, kurios grąžinamos dėl netinkamos kokybės. Nekokybiškos prekės grąžinimo atveju pardavėjas yra atsakingas už tos prekės pakeitimą į kokybišką, o neturint šios prekės arba esant tokiam pirkėjo pageidavimui, pardavėjas įsipareigoja grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
5.4. Užsakius ir apmokėjus už prekę pavedimu, prekės pristatymo metu pirkėjui atsisakius priimti prekę iš kurjerio, pinigai už prekę nėra grąžinami ir pirkėjas įsipareigoja padengti prekės pristatymo ir grąžinimo išlaidas.
5.5. Užsakius prekę ir pasirinkus apmokėjimo būdą ,,Apmokėti grynaisiais/kortele pristatymo metu”, prekės pristatymo metu pirkėjui atsisakius priimti prekę pirkėjas įsipareigoja padengti prekės pristatymo ir grąžinimo išlaidas.
5.6. Prekės pristatymo dieną pirkėjui neatsiliepus į kurjerio skambutį, siunta bus pristatoma kitą darbo dieną. Prekės pristatymo metu pirkėjui neatsiliepus į kurjerio skambutį ir kitą darbo dieną, pinigai už prekę nėra grąžinami ir pirkėjas įsipareigoja padengti prekės pristatymo ir grąžinimo išlaidas.